Lepicí pásky už dávno neplní jen svou původní funkci. V současné době se stávají i nositeli informací a způsobem, jak na výrobek upozornit. A tedy ho i rychleji prodat.

I když se to na první pohled nemusí zdát, lepicí páska toho dokáže hodně. Snahou každého podnikatele je, aby se o jeho podnikání dozvědělo co nejvíce lidí. Někdo pro tento účel volí reklamu. Ta bývá účinná, ale velmi nákladná. Povědomí o firmě mohou rozšiřovat i spokojení klienti. To je sice zdarma, ale pomalé. Přemýšleli, jaký efekt může vyvolat působivá lepicí páska?

Pro děti i byznys

Pro děti jsou lepicí pásky s potiskem skvělým zdrojem zábavy. Dokážou s nimi být opravdu kreativní a výsledek si mnohdy máte sto chutí dát zarámovat. Školní děti svými oblíbenými páskami nahrazují nudné obaly na sešity. U spolužáků pak bodují. Své nezanedbatelné místo ale pásky mají i v byznysu. Taková originálně potištěná páska dokáže povznést a tím pádem dobře prodat jakékoliv zboží.

Lepicí páska nebo inzerát?

Kolik lidí třeba jen na poště přijde do ruky se zajímavě potištěným balíčkem? Takováto forma reklamy rozhodně stojí za zvážení. Nevyžaduje žádné závratné vstupní náklady a výsledek je přinejmenším zajímavý. Páska v každém případě dokáže upoutat. Ti, co ji uvidí, se budou chtít o firmě dozvědět víc. Lidská psychika je nevyzpytatelná, člověka dokáže upoutat zdánlivě banální věc.

Potištěné pásky nebo vizitky?

Potištěné lepicí pásky bývají i dobrým zdrojem informací a skvěle vám tak nahradí třeba informační letáky. To ocení například e-shopy. Zboží páskou nejen zalepí, čímž ho samozřejmě také ochrání před neautorizovaným otevřením, ale ještě mohou jejím prostřednictvím propagovat svou značku. Pásky s potiskem dobře fungují i jako vizitky. Přemýšlíte, kam umístit logo firmy, adresu a všechny kontakty? No přeci na pásku, respektive její potisk. Jejich využití je opravdu všestranné.

Lepicí pásky můžete mít s potiskem z polypropylenu (BOPP), PVC i papíru. Rozšířené jsou i nelepící výstražné vytyčovací a ohraničovací pásky.